juf-annemieke.reismee.nl

Welkom in Londen! :)

Hoi allemaal ,

Vandaag ging bij mij de wekker om 7:00 uur, want om 9:00 uur werd ik verwacht op het station in Maastricht. We moesten allemaal best vroeg opstaan, dus nog niet iedereen was even goed wakker. Als eerst gingen we met de trein naar Luik en daarna met de trein naar Brussel. we hadden natuurlijk allemaal weer vééél te zware koffers bij ons die we met ons mee moesten slepen van trein naar trein. Eenmaal op het station in Brussel kwamen we er achter dat we op het verkeerde station waren uitgestapt, want in Brussel zijn er namelijk 3 verschillende stations. We moesten snel kijken op welk station we dan moesten uitstappen, want we zouden nog met 1 trein moeten reizen voordat we in Londen zouden aankomen. Dit is gelukkig allemaal op tijd gelukt en we konden dan ook op ons gemak in de trein naar Londen stappen. Deze trein ging via een tunnel onder de zee door. Dat vond ik toch wel een beetje en vreemd idee dat er boven mij eigenlijk een grote zee was.

Eenmaal aangekomen in Londen konden we meteen onze horloges en telefoons een uur terugzetten, want in Londen is het een uur vroeger dan in Nederland. In Londen moesten we nog met een aantal metro's reizen voordat we bij ons hostel zouden aankomen. Een metro is een soort trein die onder de grond rijdt. Nadat we uit onze laatste metro waren gestapt waren we dan eindelijk op onze plek van bestemming aangekomen! In ons hostel hebben we een kleine rondleiding gehad van het personeel en hebben vervolgens onze kamer verdeeld en onze spullen uitgepakt. Nadat we kort met de groep samen hebben gezeten en de planning van de volgende dag hadden besproken kregen we de rest van de dag wat tijd voor ons zelf. Samen met een groepje andere juffen, zijn we het centrum van Londen ingegaan en hebben we geshopt, en zijn we lekker ergens wat gaan eten. Dit was hééérlijk!

Nadat we gegeten hadden zijn we met de metro weer teug naar ons hostel gegaan. Morgen belooft weer een drukke dag te worden. We gaan namelijk naar een universiteit. Op deze school worden leerkrachten, zoals ik, opgeleid om juf of meester te worden. Ik ben benieuwd hoe het daar is, en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van hoe het daar is geweest.

Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Groetjes,

Juf Annemieke



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!