juf-annemieke.reismee.nl

Bezoek aan University of Roehampton

Hoi jongens en meisjes,

Vandaag hebben jullie geluk, want ik heb 2 blogs voor jullie geschreven, dag 2 en 3 in Londen!
Hope you enjoy ?

Vandaag was mijn tweede dag in Londen. Nadat we gisteren een hele leuke, maar lange dag hebben gehad moesten we vandaag al weer vroeg opstaan. Nadat iedereen zich klaar had gemaakt, hebben we gezamenlijk ontbeten. Na het ontbijt zijn we met de metro naar de University of Roehampton geweest. Dit is een school waar studenten worden opgeleid om juf of meester te worden. Nadat we een tijdje hadden rondgelopen op het terrein en aan meerder mensen hadden gevraagd waar we naar toe moesten, kwamen we dan eindelijk aan bij een mevrouw die ons de goede kant op wees. We kregen van een leerkracht van de school een presentatie over de school en konden vragen stellen. Na de presentatie kregen we een rondleiding door de school en konden we een kijkje nemen tussen al het lesmateriaal. Op deze school was er voor elk vak een apart lokaal dat was ingericht rondom het vak. Er waren bijvoorbeeld een rekenlokaal, een muzieklokaal, een geschiedenislokaal, een knutsellokaal, een Engelslokaal en een aardrijkskundelokaal.

Na de rondleiding kregen we de rest van de dag vrije tijd en zijn we Londen ingegaan om ergens wat te eten. Want na deze lange ochtend hadden we toch wel behoorlijke honger gekregen. We zijn gaan eten op een ontzettend leuk plekje waar we met zā€™n alle rond een ronde tafel konden zitten. Op het plein waar we zaten stonden allemaal tentjes waar je eten kon kopen. Iedereen kon dus zelf kiezen wat hij wilde eten. Ik had een lekker hamburger met frietjes. ? Natuurlijk kon een toetje niet ontbreken. Dus hebben ik samen met een andere juf een heerlijke wafel met framboosjes gedeeld. Dit was echt heerlijk!

Nadat we lekker hadden gegeten heb ik samen met een paar andere besloten om terug naar ons hostel te gaan, want we waren nog best wel moe van de lange reis gisteren. Daar hebben we de hele avond gekletst met elkaar en gezellig samen gezeten. Aan het einde van de dag was het tijd om naar bed te gaan.

Morgen hebben we helaas gaan tijd voor ons zelf, maar hebben we de hele dag vol gepland met schoolbezoeken. Ik ben benieuwd!

Hopelijk vonden jullie mijn vorige blog leuk om te lezen.

Groetjes,
Juf Annemieke