juf-annemieke.reismee.nl

Een dagje "de toerist uithangen".

Hoi jongens en meisje,

Vandaag alweer dag 4 in Londen! Wat vliegt de tijd zeg. Maar ze zeggen altijd, de tijd vliegt als je het naar je zin hebt ?. Vandaag hadden we geen verplichte dingen op de planning staan, dus hadden we lekker een dagje voor ons zelf. Samen met een paar andere meiden heb ik besloten om vandaag een beetje uit te slapen en niet te vroeg op te staan. Toen we wakker waren hebben we samen ontbijt gemaakt. Een paar andere meiden waren inmiddels al de deur uit.

Na het ontbijt hebben we ons aangekleed en klaargemaakt, en was het tijd voor ā€œeen dagje toerist uithangenā€. Als eerste zijn we met de metro naar de Tower Bridge gegaan.

Hier hebben nog wat door de stad gelopen en zijn vervolgens met de metro naar de volgende locatie gegaan. Hier was Buckingham Palace te zien. Dit is het paleis van de koning en koningin van Engeland. Helaas hebben we de koning en de koningin niet in het echt gezien ?, maar het was wel een heel mooi paleis.

Vervolgens gingen we naar de derde en laatste locatie. Hier was de Big Ben te zien. De Big Ben is de naam van een hele grote klok in Londen. Helaas konden we deze niet goed zien omdat ze deze aan het renoveren waren. Hier heb ik dus ook geen foto van kunnen maken. Ook was op deze locatie de Londen Eye. Dit is een heel groot reuzenrad in Londen. Als je helemaal bovenin het reuzenrad zit, kun je over heel Londen kijken.

Nadat we deze toeristische plekje allemaal hadden bezocht, was het tijd om terug naar het hostel te gaan. We zijn nog even langs de winkel gegaan om wat boodschapjes te doen en hebben samen in het hostel gekookt. ā€˜s Avonds hebben we met zā€™n allen lekker op de bank gehangen en spelletjes gespeeld.

Morgen wordt weer een drukke dag want dan gaan we weer naar een basisschool. Ook gaan we naar een uitzendbureau. Dit is iets waar juffen of meesters heen gaan die werk zoeken, en de mensen die bij een uitzendbureau werken zorgen ervoor dat deze leerkrachten een baan krijgen. Ik ben benieuwd.

Ik hoop dat jullie mijn blog leuk vonden en tot morgen! ?

Groetjes,
Juf Annemieke